Tråkiga bedrövliga dag!

Jag är såå himla lat idag!
Har inte lust eller ork till nåt alls!

STORM äre ute åxo, tårarna sprutade då ja gick på promenad me hundarna & lillan kunde inte sitta upp för de blåste så mycke, så hon fick ligga ner, men de stormade ändå in i vagnen :S

Vi har lekt å lekt å lekt idag! Men tiden går så himla sakta :( Ush vilken tråkig dag de är idag!
Å jag känner stressen att jag måste börja packa, men NÄR ska jag få tid me de egentligen??

Tror jag ska sätta lillan i hoppgungan nu å städa lite :-) Göra fint å mys till kvällen, då ska vi bara lata oss å kolla på teve!

Ska använda hela helgen till att packa, få se hur många kartonger de blir :-) Spennande!!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0