Thule verkar inte må nå bra :(

Idag hare varit en konstig dag!
Inte har jag gjort många knop!
Har packat några lådor & rensat några skåp :-D
*Känns bra att komma igång lite*

Thule min bästa verkar inte vara pigg alls :-(
Släppte lös han förut på promenaden, men han blev inte glad alls :/ Han bara gick helt ledsen..
Han hoppar runt på tre ben å han jätteont i de fjärde :-(
Han ligger ensam i sovrummet å lyfter knappt på huvudet då man kommer in dit...
E rädd att han snart har tagit sina sista andetag :-(
MIN BÄSTA VÄN, MIN ÄLSKLING, MITT ALLT !
Blir helt förtvivlad på bara tanken att vara utan han :/ Även om jag är förberedd på de, så kommer de vara lika hemskt :-/
Vet inte hur jag ska klara av att gå vidare å leva utan han...*Snyft* *Snyft* *Snyft*

Skriver mer sen, måste gå å göra välling till lillan som e jätte trött!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0