SvartRockar Morsan ! :-P

E Inge skrivar sugen idag....
Här kommer dagens bild iallfall :-P Min Söta Gnutt!





De blev såklart en katastrof igår!
Hade i hårfärgen i 10 minuter & de blev kolsvart! :-/
Ser inte riktigt klok ut, men får lov å lära mej å trivas me de, har inte så mycke annat val.
Orkar inte börja blondera massa gånger nu, utan jag har såhär ett tag så får jag se hur länge ja klarar av att försöka trivas me de! :-P
Känner nästan för å göra de rött nu, gillar inte svart hår alls!
Ser ut som en arg gammal häxa!
Nog om mitt hår, nu är det som det är! :-D

Sov inge bra inatt å va såå trött imorse, vid halv fem vaknade jag av lillan, å mattias hade inte kommit hem så jag norpade hans plats å sov där istället, de e såå trångt å trängas me lillan på en plats! :-)
Så från halv fem till halv åtta sov ja som en prinsessa! :-D

Mattias kom hem imorse då ja gick ut på morgonpromenaden me vovvarna å vagnen!

Har dammsugat å torkat golv å kört all disk i diskmaskinen nu på morgonen *Fräscht*

Valborg idag åxo, rätt skönt väder, solen skiner men de e ändå småkyligt!

Jag ska fortsätta me packandet nu idag på dagen sen så ska jag nog unna mej nå cider ikväll! :-D
De känner jag att jag e värd, men de blir nog bara 1 eller 2 :-D

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0