Stormen Gudrun??

Trött Trött Trött... :)
De är värsta stormen i Holmsund idag!
Nästan så jag höll på blåsa bort imorse då ja va ute me hundarna :-P
Åhhh, dom va så duktiga på morgonpromenaden, ja blir inspirerad av hundcoachen! :-)
Märker att de e jag som e lat, jag låter dom gå hursomhellst å bete sej hursomhellst, men
nu ska jag försöka ta tag i problemet varje promenad, bli lite mer bestämd mot dom :)
Känns elakt, men de e inge kul när dom beter sej som dom gör, man skäms ju fan!

Lillan ligger å sover här bredvid mej i soffan ;) hihi *sötnosen min*
Hon tvärsmall av mitt i allt =)
Så tiderna å maten kommer bli konstigt idag :S Typiskt!
Får hoppas jag kan styra upp de på nå bra sätt ändå ;)

Idag ska jag agera arbetsmyra-Även fast jag inte har fått hit nå tomma flyttlåder än så har jag kommit på att jag kan rensa å lägga de som e klart att packas i högar inne i vardagsrummet :D
De kommer kanske se "bedrövligt" ut!
Men de får de göra när man håller på å flyttpacka! :-)

Nu ska jag gå å stoppa i mej nå alvisar, har ont i huve av rang! :S

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0