Sån e jag! :-)

Guud va jag älskar sanningens ögonblick!
Vilket helt underbart bra program! !
De e bra lustigt egentligen, för när man verkligen måste säga sanningen om hur man innerst inne egentligen tänker så tycker folk de e nå fel på de många gånger, de blir diskussioner å hur kan man tycka si å så!
Varför skulle man inte kunna tycka de, alla får vara som man känner för å vara
Å alla får tycka så som man känner för å tycka
De e ju så man vill vara omtyckt!
För den man är å inte för att man är nån som alla andra vill att man ska vara

Jag är själv riktigt klumpig å säger rätt mycke konstiga saker, men jag menar aldrig illa!
De e bara de att jag aldrig tänker innan jag säger nåt, jag bara säger åsså kan de ibland
komma ut på fel sätt, men känner man mej så vet man att jag inte menar nåt illa me de
jag säger! :-P
Men de e rätt jobbigt ibland, som tex då mina halvbrorsers mamma hade cancer å inte skulle
överleva, så kommer dom upp till oss (Hon å pappa va ju tillsammans) åsså säger jag till
Niklas å Matte ba : Ha Yvonnie Raka av sej håret?!
Fick direkt en galen blick av min brorsa : en "smaaaart sandra" "så typiskt dej"
Å jaa de e verkligen såå typiskt mej!
Jag menade ju inget illa me de, jag tänkte bara inte innan jag sa nåt :-/

Men Thats Me Like it Or Hate it or dont care at all!

Lillan sover, jag är trött & ska ta mej en dusch nu sen sova!


Jag har LYX som får sova bredvid världens sötaste tjej varje natt!

GodNatt Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahaha.. minns du kommentaren på nyår då? den va nästan för rolig :P

2009-04-05 @ 22:13:19
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag längtar till sommaren.. de där va en riktig sommarbild, ja va på permis å allt :P hahaha.. har aldrig upplevt sån sommar känsla, förra sommaren höll man ju bara på att svettas ihjäl var eviga dag.. men den här sommarn ska vi hitta på massa skoj :D

ja ska leta fram nån magbild jag med sen, fy fan hur vi ska ha sett ut me stormagarna kom vi gåendes hahaha, undra va thule å nemo tänkte när vi va som fetast hahha :P

2009-04-05 @ 22:17:36
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja men verkligen, måste ses snart ju! :)

Han skulle kolla en grej vid badrummet som vi ska bygga och såg att där inte fanns nå plast så...

Jag jobbat 3 dagar i veckan nu :P Så nån dag ska jag allt ha tid ;)

Kram

2009-04-05 @ 22:27:28
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0