Påskhelg på Plaza! :-)

Nu har jag kommit hem ! :-)
Har bott på Plaza tors-sönd!
Hundarna har övernattat hos markus :-P
Lilla JennaMaja har ÄLSKAT att bo på hotell! :-) *Levt lyx* hehe..
På min födelsedag blev de middag sen mys me lillan.. :-)
Sen har vi varit å shoppat en massa på stan :-) Mycke fina grejjer blev köpta!
Men jag glömde gå på lekbiten :-( Så typiskt!
Får helt enkelt åka in till stan i veckan igen :-)
Men nu så njuuuter jag av att vara hemma, lillan kan hoppa hoppgunga å springa gåstol å hundarna e me mej igen, fyy va de blir tomt utan dom, ush, ja skulle aldrig klara av att vara utan dom :-/ *Har legat om kvällarna å saknat dom efter lillan har somnat*
Sen hare blivit många prommisar me vovvarna runt stan :-P
Mattias familj har varit å hälsat på!
Vi har även varit ute å ätit på restauranger lite här å var :-)
Min lilla tjej har charmat sååå många!! :-)
Har även träffat på lite folk, Emma, Niklas, Patrik, Matilda, Robert mfl...
Lilla Maja tyckte såklart de va jätteskoj å få träffa lille Wille! :-P
Har åxo spenderat en natt på haga :-)
Mattias har varit ute på festat föööör mycke, men de e hans problem å inte mina!!
Snart kommer vi ändå vara själva!
E sååå less på sååå mycke som jag inte orkar skriva ner här!

Skriver mera sen! De va lite om min påskhelg :-)

De har faktiskt hänt galet mycke på bara 4 dagar, känns som ja har varit borta i 2 veckor! MINST!

Nu ska jag gå å ta hand om lillpluttan... :-)

Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0