Packa Packa Packa!

Nu har jag packat 2 kökslådor :-)
E på G men har inga fler lådor tomma :S
Måste ner å rensa i förrådet...Men de känns inte allt för peppande!!
Så jag får nog lov å vänta tills pappa eller lillebror kan komma å släppa av ett lass
flyttlåder åt mej :-)
Men jag hade gärna fortsatt nu medans jag är på hugget!
Så typiskt!
Trodde jag hade fler tomma kartonger, men använde ju upp en miljon runt väggarna då ja hade valparna :-P

Tror jag ska försöka rensa inne på toan ändå, de går ju å stoppa ner i påsar tills jag får kartonger, har sååå mycke
som bara ligger som jag aldrig använder, så allt de kan ju packas ner! :-)

Liten somnade som en sten på hennes förmiddagstupplur, å även hennes pappa, som kom hit 07 imorse!

Jag tänkte den här gången då jag packade att jag inte ska plocka ner massa skrot som jag ändå aldrig använder, men ändå blir de så, "men den kan va bra å ha nångång" Grrrr...
Att man aldrig lär sej, har flyttat runt skrot nu i över 10 år! hahahaha :-) Inte klokt!

Thule å Nemo e dryga idag, måste va nå löptikar eller nåt, thule ligger å piper hela tiden så man blir nästan sinnessjuk
å Nemo han fattar ingenting, han vägrar bara lyssna....haha Envisa Nemo å Dryga Thule! :-)

Nu ska jag snart ta itu med toan , få se om jag hinner me nåt innan liten plutt vaknar :-)
fast hon kanske kan sitta på golvet där inne å leka medans ja grejar, får se om jag orkar
styra upp nån plats åt hon :P

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart ska ni flytta??

2009-04-18 @ 11:25:30
URL: http://irmelin80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0