Nya tider!

Natten va skitjobbig!
Jag är mer död än levande idag, Zombie..... =)

Märker att hon börjar bli trött nu, MEN hon ska inte få sova, hon ska få återgå till tiderna
hon hade innan, jag låg å tänkte igår å kom på att de e nog hennes nya sov tider som
gör att hon skriker så galet mycke & äter på konstiga tider å inte lika bra som förut!
idag ska hon få vara som förut,  trivs nog bäst me dom tiderna ändå :-)

Även om hon va mycke gladare när hon vaknade till å sov mycke längre stunder så
va de för mycke dåligt å då väger de inte upp!

Så back to normal again! De gäller att testa sej fram hela tiden :-)

Nu ska jag gå å göra nå frukost, e hungrig som en varg & sen göra mej iordning!
För sen åker vi! ! !

Hoppas alla får en bra dag, we will ( Ja å Jenna Maja Alltså )

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Niffe

Ne jag tror nog inte det.. mja den du kan känna igen var kanske Hembys Little Mitch eller Fredriksbergs Dizney? Annars var det mest nya stjärnor =) Men gud, ja nej då förstår jag. Vad hemskt! :(

I Södertälje-Nykvarn. Ja jag gjorde det förut på ponny en del men numer är det Pontus Westergren, känner du till honom? Vad gör du nu för tiden? Kram

2009-04-25 @ 13:02:42
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0