Morrn Morrn!

Lillan springer runt i gåstolen å jag sitter å latar mej vid datorn :-)
Kopplar av lite efter morgonpromenaden me hundarna å allt morgonbestyr me lillan (nu vet jag inte vad bestyr betyder) men de lät bra :-) Tror de betyder nå sånt som jag menar iallfall :-P

Har sovit rätt så bra inatt :-)
Jenna Maja va inge hungrig på hela natten, bara vaken lite då å då!
Men nu börjar de bli skönt på kvällarna, för nu kan hon somna vid 9 tiden å då har jag egentid fram tills jag går å lägger mej å de e sviiiinskönt!
De e inte riktigt så varje kväll, men de börjar bli så mer & mer, å de e precis de jag har väntat på!
Pricken över i :t lixom! :-)

Vädret e inge värst vidare idag!

Blir nog ingen stadsresa för mej idag, inte som jag känner nu iallfall, men klockan e ju så lite så de kan ju hinna ändras!

Nu ska jag å lilla plutt leka lite :-P

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja, men kanske dyker det upp nån sån som har spåra och kan ha nemo, de vet man aldrig.. Sen behöver du ju inte he iväg han bara för att du fått svar heller. Hade jag inte varit ensam med lillan så hade jag lätt tagit han. Älskar nemo <3 och thule så klart =)



Jag har nyss dammsugit, evina somnade just så nu tar ja de bara lugnt tills den där bvc tanten ska komma :P

ja, jag ringde bostaden å dom sa att de räknades så =) Så jag hoppas ja får den, men är fortfarande 7.a i kön =( Ska ringa å kolla om ja får fara å se på lägenheten ikväll när mamma kommit, eftersom evina fortfarande är sjuk så orkar ja inte släpa ut henne.. kram kram

2009-04-06 @ 10:16:31
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Johanna

näe fick ju ingen mobil eftersom jag hade skulder, å den där va ju på nån slags avbetalning =( så typiskt.. fick du tillbak på skatten? ja fick typ 2700, hoppas inte soc märker det så jag får behålla dom, då blir de genast en ny mobil.. ja vi får försöka hitta nåt bra erbjudande, tänk när dom små vill ringa nån kompis å ba: näe mamma har slut med pengar på mobilen, eller att den är som din är nu att den inte går att hör avad man säger haha :P



nu har bvc tanten varit här, evina klarade testet galant :D duktiga lilla e :D

kram

2009-04-06 @ 12:02:02
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja han var bäst min lilla tempus pojke. Han va som thule är för dej.. Man kommer ju aldrig hitta nån liknande hund =( jasså, va är de för mejl då nyfiken i en strut haha.. jag har tråkit, haha.. hör och häpna så längtar ja tills evina vaknar hahha, man brukar ju alltid tycka det är skönt när dom sover, men ja har inget att göra, inte ens plocka undan nåt :P kramar

2009-04-06 @ 15:14:06
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: janna

Ja, jag är inte kry, men jag hoppas att jag blir frisk snart! Han bor precis vid kajutan, vi brukar hänga där, :) Kanske kan hitta på nåt nån dag ? Kram

2009-04-06 @ 15:45:33
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0