Massa Svammel Bara :-P

Håller på å packa massa skor & jackor!
Så provade jag några av jackorna / kavajerna...Å jag kan ju säga att jag undrar hur fan jag kom i vissa av dom förut!
De e helt sjukt, jag måste ha sett anorektisk ut!
De ser ut som små barn jackor!
Å knapparna e omöjliga att knäppa igen.... =/
Sorgligt men jag vägrar göra mej av me dom, jag ska spara dom å hoppas att jag kommer i dom nån gång i framtiden, kanske när jag e klar me allt mitt barnafödande, eller kanske redan innan...
Who knows! :-)

Hundarna har fått sin prommis, missnöjda me att dom inte fick gå en långpromenad :-P
Jenna Maja har fått Mat, de blev spagetti å köttfärssås 8 månaders me stora bitar , and she likes it! :-)
Mattias bytte blöja medans ja tog hundarna så matade jag lillan sen då ja kom in, å han for iväg på affärn!
Han har gått å gnällt över sin sönderklösta finne som han påstår är ett mun sår, får väl se om munsårs salvan han ska köpa på affären hjälper :-P hi hi hi :-D

Nee nu måste jag gå å fortsätta packandet å samtidigt leka me Jenna Maja, hon tycker de e kul å vara me å se när mamma packar å provar jackor m m :-P Hon sliter å drar i allt hon kommer åt å kör runt å stajlar me sin bil :-P
Stackars hundarna blir över å påkörda hela tiden :(
Fast hon vill ju bara fram å klappa dom, men innan hon e framme ha hon kört på dom :-P haha

En annan sak som jag stör mej på å undrar hur de kan gå till e hur man kan få större fötter efter å ha varit gravid?!
Kan man de?!
Jag har ju fått de, ja kan inte ha vissa av mina skor, å jag hade 35-36 i strl innan, nu har jag 37 å kan tillock med ha 38 som jag har badat i innan! *Grrrrr*

Börjar trivas lite me mörkt hår åxo, får se hur de blir efter jag har färgat ikväll!
Kanske blir de värre, men ja hoppas de blir bättre!
Även om de aldrig kan bli bra me mörkt!

Nog svammlat! Back to Work! :-)
Spagetti å Köttfärssås ska jag äta idag åxo, vart så sugen då ja mata pluttan :-P hehe..

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sugen på spaghetti efter att ha sett barnmatsbrukarnas kräkmat? :O :O :P haha



Jag har oxå fått större fötter, bedrövligt.. Urs vad dåligt humör ja blev på nu när syrran ändrar tiderna hela tiden :S Hoppas du kan följa med ändå =) Kramar

2009-04-29 @ 19:59:25
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: lonta

Men gud vad jobbigt o syssla med underhår, har ingen som kan hjälpa mig med det.. har ju svart nu, blir ju apjobbigt :P hihi, vi får se.. vill göra nåt snyggt o annorlunda iaf, borde gå till frisören, men såå dyrt ofärga där! Jag tror minsann du passar i mörkt hår, färga hela mörkt o ha det så ett tag! :)

2009-04-29 @ 21:00:05
URL: http://lontas.blogg.se/
Postat av: molli

hahaha alltså jag funderade på samma sak förra veckan. "faaaan vad stora mina fötter har blivit, alla skor är försmå?" så.. det kanske har me graviditeten att göra?

2009-04-29 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0