Jäkla Mat & Sov Rutiner!

Jag känner mej inge pigg...
Somnade förut innan promenaden å sov 1 timme typ, har inte sovit en stund på dagen sen ja va gravid tror jag...Inte va jag kan minnas iallfall, så nånting e inte som de ska :S
Va trött sååå trött när jag vaknade upp, ville hellst sova för natten, men hundarna behövde ut å lillan ville kliva upp....

Känner mej sugen på allt möjligt & de retar i halsen :-)
*Host Host*

Jag har städat i röran & badat lillan :-)
Dagens rutiner va inge bra, hon va riktigt grinig nu då hon gick å la sej, åhhh!
Att jag inte ska kunna hitta en rutin som passar oss båda :S
De lär ju ta mej minst 3 veckor till innan jag har hittat en :-)
Bara att fortsätta kämpa på!

Dom tiderna som blev idag har iallfall gjort att hon knappt ha vela äta nåt, å hon älskar all mat & hon gapar åt allt å har aldrig någonsin matvägrat, visst alltså hon åt ju ändå, men hon kunde grina å skrika mellan, å de har hon ALDRIG gjort förut! Hon åt heller inte lika mycke...
Imorgon måste hon sova längre så dom vanliga rutinerna får vara!
Jag trivs me dom å de verkar hon me ha gjort :-)

Nu ska jag koka nå ägg å göra nå ägg macker tror jag, sen kolla lite på teve ta mej ett bad å sen gå å sova!!

Packa, de vart de ingenting av idag, de får bli imorgon om jag inte ligger dyng sjuk då!

PUSS HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0