Jag älskar Regnet!

Nu e vi tillbaka i gamla rutiner :-)
Allt funkar såå mycke bättre! *Stormtrivs*
De luktar vår ute idag *ahhhhh* Härligt!
Jag gillar faktiskt regn väder, både för att de luktar gott sen tycker jag de e mysigt å va ute i regnet, jag gillar att höra när de smattrar på fönsterbläcken & de e ju extra mysigt å sova i husvagn då de regnar :-)
Sen äre så bra å gå ut me hundarna eftersom de inte e så många som trivs å va ute då de regnar, så då får man gå i lugn å ro, nästan så man kan släppa mina bråkvovvar utan att de kommer nå andra hundar, cyklister med mera :-)

Så nu ska vi strax ut på långprommis me vagn å vovvar! :-) I regnet!!!
LOVELY!

Igår gungade min lilla plutt gunghästen, helt själv! :-)
Har börjat misstänka att hon kommer hoppa över krypandet å börja gå direkt, hon e så himla stadig på bena!
Å står upp å håller i sej i saker jättelänge utan att man håller i henne :-)
Min duktiga lilla sessa! :-D

Jag har fått Mens :-( STOR SUCK!
Mår piss i magen, knaprar alvedon å ipren så de står härliga till....Men de hjälper ändå inte :S
Den kom helt oförberett åxå, å de e de värsta, för då får jag alltid såå himla ont!
Har man ont några dagar innan så vet man att den e på väg sen får man inte lika ont då den kommer..=/
Ser verkligen fram emot en vecka me magplågor :-( Snyft!!!

Nu ska jag kila!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Iss

Jag gillar också att gå ut när det regna, speciellt när det spöregnar! Man är, som du säger, nästan helt själv ute och kan verkligen ventilera! :-)



Stackars dig ang. mensen :-( I vanliga fall när jag har mens kan jag få så ont att jag måste spy. Skitjobbigt, tur att jag är gravid ;-)

2009-04-27 @ 14:57:18
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0