Jag älskar att äta! :-P

Jag som skulle äta lite idag, de gick i stöpet direkt!
Å nu håller jag på å äta ihjäl mej, av chips å dipp å godis å kött å macker å ja sveper cola efter cola (Småcolerna)
Damit! Varför har jag ingen pli på mej själv :S
Jag älskar mat! :-)
Väger nog nästan hellre 250 kg än å inte äta allt gott :-P Eller inte :-D

Nu börjar min mjölk ta helt slut!
Minns inte när jag slutade amma helt, men de va nog 2-3 veckor sen!
Så de har tagit ett bra tag innan den har försvunnit helt! :-)
Saknar att amma, saknar de jättemycke! :-(
De e bland de mysigaste man kan göra!

Nu ska jag ta mej i kragen å packa låder ! !

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dricker du inte light i stället ? det tycker jag är lika gott :)

2009-04-29 @ 14:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0