Inge skriva sugen!

Jag har inte varit ett dugg blogg sugen idag!
Inte de minsta!
Eller hade de funnits mer tid hade jag nog skrivit!
Men idag har jag inte haft nån tid över :-)

Min lilla gnutt håller på å bli sjuk :-( NEEEJ! Inte till påskhelgen å min födelsedag å allt!
Guu va typiskt!
Hon har snorat massor idag, de har bara runnit ur näsan på hon hela tiden, å sen e hon lite grinig åxo...
Inge mycke men lite, hon har lite ont i magen åxo, för nu vaknar hon å gallskriker lite då å då, å de tar minst 20 minuter att få henne att somna om, å de hjälper inte bara med tutten!
Så hon har nog lite magknip blandat med att de rosslar i näsan å snoret rinner :S
Lillstackarn!

Har nog varit för dålig me å klä henne, men ena dagen så äre ju varmt vårväder å andra snö å kyla :S
Nu får vädret ta å bestämma sej snart tycker jag! :-)

Som sagt jag är inge skriv sugen!

GodNatt!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0