I feel good!

Idag har de varit en tung men skön dag! :-)
ALLT har klaffat!
Lillebror va förbi en sväng åxo, hoppas bara inte jag blir sjuk nu!
Han har ju lega dyngsjuk me feber å grejjer hela veckan :S
Vi va å släppte hundarna å åkte runt i Holmsund :-P haha...

Sängen e nybäddad å jag ska bara ta mej ett bad nu, sen lägga mej å sova... :-)
Guuu så skönt!

Å vet ni vad?!
Jag har druckit en halv folkis! hahahaha..Å jag känner mej yr å lite salongsberusad!
Mår riktigt gott faktiskt ;)
Hade glömt hur underbart de va!
En ½ folköl, herregud alltså!
Hur ska de gå med 3 cider, då däckar jag nog!

Jaja Puss Hej å GODNATT åxo!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha det beror vell på vad man jämför med =P jora helt ok här, själv då? Ser att du lever livet ;) Öva lite på drickandet nu tills vi ska ut! Haha Kramar

2009-04-23 @ 23:16:15
URL: http://metrobloggen.se/zweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0