Host Host! :-/

Jag har fått nån dryg rethosta! :-/
Tror jag håller på bli sjuk :-(

De blev en riktigt sen kväll ikväll :-S ush!
Hoppas natten blir lättsam!

Fy för alla FÅGELSKÅDARE idag, stod bilar längs me hela vägen ut till stöcke! *Dårar*
Helt seriöst, hur kan man orka stå i timmar å glo på fåglar på håll?!
Kan nån förklara för mej?
Visst att de kan va kul å ta kikarn nån gång å kolla på nåt speciellt, men inte i evigheter, man tittar en
stund tills man blir less bara, nee jag förstår mej inte på fågelskådarna! Nån som gör de?! :O

En Spindel kom krypande i Markus bil tidigare åxo , paniken spred sej bland oss som va me, ja å mb dårå :-P
Jennamaja fattade inte så mycke å inte hundarna heller..Men fyyy, håret reste sej på hela kroppen på båda vi två!
Fast tillslut lyckades markus slå ihjäl han!
Ja fick panik tänk om en spindel skulle krypa upp på lillan, va ska jag göra då?!?!
Då MÅSTE jag ta bort den :S hemska saker!

Tänk alla kryp å insekter som ska komma nu snart, vi pratade om de idag, å alla getingar å bin å ush!
Nu får man verkligen skydda sin lilla skatt!
Spännande å få spendera sommaren me lillan! MYYYYS! :-)

ÅÅÅÅÅ va jag längtar efter sommar å sol å gräs å bad å grilla å trevliga människor å åka båt med mera :-)
wihiiiiie! :-)
Längtar Längtar Längtar ihjäl mej snart!

Nu ska jag gå å lägga mej!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0