Graviditet....Skrika...Underbarast Alltid!

Gud va min mage knappt syndes långt in i graviditeten, säkert för jag gick an som jag gjorde :-P
Arbetade ju nästan hjäl mej me valparna, åh fyyy!
Minns att jag satt å grinade på golvet där inne för jag hade foglossning som gjorde cepeont å va svindrygt
å ändå va jag tvungen å ta hand om alla valpar å pallra mej ut på alla promenader me alla 11 hundar!
Eftersom att mattias inte kunde gå utanför dörren, nee ush å fy.... :-S
Men sen när alla valparna va sålda, å ja gick in i typ vecka 38-39 eller nåt, då small de bara till å magen blev
BAUTA stor, ja minns att jag å johann brukade prata om att  "hur kunde vi gnälla då vi va i typ vecka 32" då
vare ju ingenting jämfört me vare vart på slutet!

Så nästa gång jag e gravid så ska jag bara njuta ända fram tills typ vecka 38 :-)
De e ju rena drömmen fram tills dess, förutom foglossningarna då, men de va ju heller ingenting
om man jämför me själva förlossningen så :-P

Jaja...Här e magen kanske i vecka 37 ? Minns inte exakt ----------->

Jag har ju iof tröjan på, så man ser ju inte så mycke, syns ju knappt att ja e gravid :-P haha
Eller jooo, de gör de ! :-)



Å Sen kom lilla skrikan till världen :-)



Men nu är hon ingen skrika längre! :-)
Nu e hon världens underbaraste dygnet runt!


Nu äre Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Janna

Du har inte så tokig dotter du heller :)

2009-04-05 @ 07:05:05
URL: http://jannabus.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha skrik bilden :P Gud vad hon kommer få höra lill pippi :P hahaa

2009-04-05 @ 08:56:33
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Johanna

är du i vecka 37 där??? de syns ju knappt :S tyckte du va mycke större :S :P

2009-04-05 @ 11:14:48
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0