Godnatt!

Sådärja, då va kvällspromenaden avklarad! :-)
Tänkte en massa å de va riktigt mysigt å va ute å gå i mörkret helt "alone"
Thule blev direkt pigg då vi va ute :-)
Att jag aldrig kan sluta oroa mej för att han ska dö :-(
Men jag är så orolig att jag inte ska ta vara på hans sista tid, timmar....

Fast min lillebror har lovat mej att vi ska fara till hans favoritplatser då de blir sol å fint väder :-)
bara ifall han skulle dö snart...
Åhhh, de e så orättvist att djuren få leva mycke kortare än vi!
Vi borde få leva lika länge :-/
Å stackars Nemo kommer bli helt förstörd då Thule inte finns mera, tänk om han blir så som gamla blir att om en dör så dör den andra kort därpå!
De får ju bara inte hända, men jag vet heller inte om jag kommer orka skaffa en till hund efter Thule, men Nemo vill ju heller inte vara ensam, eller jag vill inte att han ska leva som ensam hund, för de skulle inte jag vilja om ja va hund!
En katt kanske? :-P Fast en katt e inte lika roligt sällskap.....

Men som sagt, de får bli ett senare projekt, ja hoppas ju att Thule lever många år till, å de kan ju alltid hända så att Nemo kanske dör före, då blir jag helt plötsligt utan hund.
Undra hur de kommer kännas? Frihet & väldigt väldig tomt kanske?!

Jag känner för att träffa Lisa idag, ja vet inte varför ja bara gör de, va så länge sen å hon e så himla bra!
Ja minns inte då hon sa att hon skulle komma upp till Umeå, måste nog sms a å fråga sen innan jag går å lägger mej :-) Ska bli så spännande å höra varför hon helt tvärt bara flyttade, va som hände egentligen....
Men bara se henne å vara me henne ska ju såklart bli de bästa!
Måste sms a Johanna åxo, fick sms tidigare idag å har glömt å svara :-(
Nu e jag less på att min telefon inte fungerar som den ska, har mailat på ett par på blocket idag, måste köpa mej en ny begagnad telefon nu, å de e bråttomt känner jag! NU e jag less på min, den kan Jenna Maja få!


På torsdag äre Valborg åxo, å Carina fyller år i samma veva å sen äre Theodors tur!
Ja undrar va jag ska ge Carina i present, Theo e betydligt lättare å köpa nåt åt! :-D
Valborg nuförtin e inte som då man va ung!
Men va e Valborg nu då? Ännu en högtid då man ska tvingas hitta på nåt bara för att alla andra gör de eller?!

Jag hade tänkt färga håret idag, men jag hann inte me de, jag hinner aldrig me nåt nuförtiden...
Dagarna rusar iväg....Snart äre utflytt härifrån åxo, hjälp va tiden går fort, å de känns konstigt!
Jag och Mattias har ju varit & bott me varann nu i 3 år tror jag...De e lång tid!
Men vi kommer ju ändå ha massa me kontakt, allt som har med lillan att göra, iallfall i början!
Sen får man se hur vi lägger upp de! :-)

Alla mat & sovtider e fortfarande ett kaos i mitt huvud....
Jag vill ha så jag vet att klockan då äter hon lunch , klockan då sover hon förmiddag med mera..Men de har jag inte...Å de e drygt!
De gör att jag får panik inombords :-D

Nu ska jag sluta skriva ner alla mina tankar å konstigheter :-P
Å kolla runt lite på internet istället, sen gå å duscha sen sussa!

Puss Hej! (Om nån orkat läsa hit) haha :-)





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart flyttar du ? nyfiken

:)

2009-04-28 @ 01:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0