Godnatt! :-)

**Har faktiskt inte saknat internet nå alls! *Sköönt*
**Men nu äre härligt å kunna sitta å klicka runt på massa sidor! *Blir snabbt beroende igen* haha :-P
**Lillan somnade 19 ikväll :-O Å sover fortfarande! *Hon måste ha längtat hem* :-)
**Men hon har ju såklart vaknat ett par gånger men tutten har räckt! :-)
**Fast nästa gång hon vaknar ska hon få välling! :-)
**Antar att hon kommer vakna å va pigg typ 05 imorrn om inte tidigare! *Ush, inte roligt*
**Så därför ska jag gå isäng nu! *Trött å slut å behöver all sömn ja kan få*

Konstigt kort å klurigt blogginlägg de här , inte likt mig!
Men...Godnatt!
Imorgon känner jag för att färga håret brunt, ska jag göra de?! :-) *Kanske* ;o) hehe....

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0