Godmorgon!

Lilla Prinsessan ligger och sover förmiddag :-) Tidigt, men skön tid :-D
Jag orkar inte åka in till stan nåt idag, jag ska vara ihärdig idag åxo å få massa gjort!
Fan va bra man känner sej då!

Har varit ute på hundpromenad på morgonen, de va faktiskt skönt väder ute, de e skönt att
solen inte lyser varje dag, då mår man inte så dåligt av att sitta inne! :-)

Sitter å väntar på att nån låsfixare ska komma, så drygt då man får en lapp i brevlådan att
de ska komma nån å fixa nåt (Idag ska dom byta lås här) Åsså står det bara att dom kommer
någongång under fredagen, då måste man ju sitta här å vänta hela dagen, eftersom jag har hundar,
har man de måste man annars ringa å boka en tid å dag då de passar att dom kan komma!
Men jag ska ju lix ba va hemma idag så, men ändå, tänk om jag hade åkt in till stan...
Yeah Yeah, inte mycke å grubbla över eller tänka på!

Nu ska jag gå å göra mej nå frukost, e hungrig som en varg!
Sugen på hotell frukost är jag, så jag ska nog försöka göra en frukost så lik den som möjligt :-P
MmmMm :-)

PuSs HeJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0