Godmorgon :-)

Gud va störande att de e en klocka vi inte har ställt om, å de är den framför sängen självklart!
Kollade på den å såg att den va åtta, tänkte då att den va sju, men såg sen på min andra klocka
i sovrummet att den va 09 :-O
Panik!

Natten har varit extremt jobbig, kom isäng ganska tidigt igår, å vid halv tolv tog jag lillan till mej i sängen :-)
Men jag matade henne inte, istället har jag kämpat hela natten med att bara stoppa in tutten, å vet ni va?!
Min stora tjej har inte ätit på hela natten för första gången :D :D :D :D :D SÅ HÄR LYCKLIG E JAG ÅT DE!

Jag va ju panikslagen imorse över att hon va döhungrig, men de va hon ju inte, inte ett pip, hon väntade så snällt :-)
Så nu vet jag att hon kan sova hela natten utan att äta! :-)
Å nu ska jag fortsätta kämpa, så har hon nog i nästa vecka insett att mat på natten är hon för "stor" för :-P hehe
Men de kommer inte att bli mycke sömn för mej, är som en levande zombie idag!

Men jag är samtidigt sååå stolt! 1:a gången juh! Som jag har kämpat i 7 månader :-)

Hann inte me å duscha å raka mej igår heller :-/ Började må sjukt illa, kunde inte röra mej ur fläcken på ett bra tag, bara låg å kved typ :S Ush , trodde ja hade fått blindtarmen eller nå annat så ja skulle behöva till sjukhuset...
Så ja gick raka vägen å la mej, de va åxo därför ja tog henne till sängen direkt, ja kunde inte kliva upp till hennes säng fram å tebax då ja knappt kunde ta mej från soffan till sängen själv...
Så när lillan nu ska sova förmiddag vid 12 tiden så ska jag ta en dusch, tills dess ska jag ligga med henne i sängen å mysa å kolla på våra bästa som nu verkar ha bytt tid å börjar 10.30 :-)

Nu sitter gnuttan här bredvid mej å tar i för kung å fosterland, så nu ska jag byta blöja sen gå till sovrumme å kolla teve å leka där tills de e lunchdax, sen får jag äntligen min efterlängtade dusch, känner mej som ett storslusk! :-)

Å sen ska jag änga hela dagen åt att packa, hur ska jag hinna me allt egentligen? :-)

Puss Hej! Å Ha En Härlig Dag.....Aj Aj, ooOoont i magen :-(

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad duktig hon är lill pippi, å du med som orkar kämpa, jag ger upp tillslut, evina blir så jävla tjurig å ja orkar inte hålla på tjaffsa mitt i natten så jag ger mej alltid, dålit av mej, måste bara samla ork till å sätta stopp :P

2009-04-02 @ 16:16:17
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: lonta

Packa, vad har jag nu missat?! :)

2009-04-02 @ 20:03:01
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0