GodEftermiddag :-)

Jag & Min Söta lilla tjej har lekt å lekt hela dagen :-)
Hon e så himla glad å snäll fast hon har jobbigt i ögat, men de e bättre nu än imorse :-)
Nu är det mest bara irriterat + att man får tvätta rent där hela tiden, får se hur de ser ut nu när hon vaknar
efter hon har sovit middag :-)

Till middagen idag åt hon som en häst! :-)
Gapade "mera mera" hela tiden...Så nu får jag nog börja ge henne lite större portioner :-)

Har varit ute me hundarna åxo, å pluttan fick åka me i liggvagn, så nu sover hon middag i vagnen!
Fast hon vankar nog snart, eftersom de lär bli varmt för hon :-P
Ville inte ställa ut henne på uteplatsen då hon inte e riktigt pigg :-)

Johanna å Paloma följde me oss ut å gick! Snälla Snälla dom :-P
Lämnade lite kakao till Johanna åsså promenixa vi en sväng tillsammans :-)
Hon e för snäll den där Johanna! :-P

Nu ska jag göra mej nåt å äta innan lillan vaknar :-)
Sen blire bus å teve hela kvällen! =)

Puss & Puss & Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är snällast och bäst i världen min vän <3

2009-04-08 @ 20:20:30
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0