Gillar inte Kameran!

Varje gång jag tar fram Kameran så dyker lilla Maja ner å håller för ansiktet!
Se här ------------>



Skulle ju fota lite idag då vi lekte, men alla bilder blev sådär utom några få
------------->

Tittut :-P Mamma hann före nerdykning me kameran :-)


Sötast i Världen, min underbara lilla tjej! <3

Finns ingenting man kan må så bra av som när man e me sitt barn!
Häromdagen va jag deppad å satt å pratade till henne om hur jag kände,
så börjar hon skratta högt å ljudligt, å ja kunde inte annat än glömma
allt de jobbiga å börja skratta jag med :-)
TALA OM ATT DOM GER EN ALLT MAN BEHÖVER DOM SMÅ LIVEN!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Janna

Vi mår bara bra, jag har dock åkt på sjukan men jag knaprar i mej en massa vitaminer och halstabletter. Hur äre själv ?

2009-04-05 @ 16:11:01
URL: http://jannabus.blogg.se/
Postat av: Emilie

hihi busungen :P

2009-04-05 @ 20:47:57
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0