För mycke mat =Trött & Slö!

Nu har allt ordnat till sej :-P
De e dom där jäkla morgonrutinerna som e dryga!
Men nu efter hon vaknade blev allt som vanligt igen, men måste ändå klura ut ett nytt matschema!

Jag känner mej så himla slö å lat idag, vill inte behöva gå några hundpromenader idag :-(
Ush va jobbigt!
Har nog ätit för mycke tror jag, ju mer man äter desto mindre orkar man göra, å desto tröttare å slöare blir man...
Ska nog bara unna mej idag, resten av helgen ska ja äta smalmat :-P
(Försöka iallfall)

Kanske ska unna mej en cider ikväll?
Fast de skumma är att jag inte ens är sugen egentligen, jag saknar inte att dricka å gå ut på krogen nåt alls känner jag...
Fyyy va tråkigt!
Ja trivs så himla bra å va hemma me min lilltjej å mina hundar! :-)
Då mår jag som bäst!
Ibland kan de vara långtråkigt, men de e ändå mys, man kan tända ljus å kolla teve å lägga sej tidigt å kliva upp me tuppen å kolla teve film sitta vid datorn, e man fler kan man spela kort, spel med mera :-)

Skönt att inte sakna utelivet å alkoholen!
Skulle bara behöva lite fler barn så de blir ännu mera att göra här hemma :-)
Men då ska pappan vilja hjälpa till 50% åxo! :-)

Klockan sniglar sej fram idag :-/

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0