Dessa Röda dagar :-/ Suck!

Inatt fick ja mens :-( SUCK!
Har knappt sovit nåt :-S Ush å Fy!
Lillan sov i sängen i natt, orkade inte kliva upp å fram å tebax, ville mest bara ligga helt stilla...
OoOooont i Magen som ett cepe har jag!

Vaknade vid halv åtta imorse, kändes som jag nyss hade gått å lagt mej när jag vaknade :-S
Gick ut me hundarna på promenad ganska direkt, men jag kände verkligen inte för å va ute å gå...Urk!
Så de fick bli en väldigt kort promenad, dom hann int ens bajsa!
Resten av promenaderna idag känner jag att Mattias får ta...om han orkar :-)
Kanske går sista ikväll, bara för å få lite luft å motion å så :-P

Känner att de e brännande sol ute idag, vilket inte gör mej så mycke, ja vill bara ligga här i soffan me datorn, eller sitta å leka stillsamt me lillan :-)
Skulle vilja gå å grilla eller åka iväg å hitta på nåt, men de vill inte min kropp, första dagen e fan den värsta :S
Å andra...sen gåre ganska lätt å ta sej igenom dagarna, som känns som en evighet!
Röda dagar brukar gå fort, men inte dom här röda dagarna......

Måste iväg på Öb å storhandla å även Maxi, men de får nog bli på fredag, ska vara flitig här hemma nu istället, då toan finns nära till hands hela tin plus att jag kan gå runt som den hösäck ja känner mej som :-P Ändå lite skönt! hehe

Snart fyller jag år å då blire nog hotellnätter me massa påhitt! :-)
Sen kommer Mattias mamma mfl hit över påsk, få se om vi hinner me att åka ut dit nåt, annars får dom komma å hälsa på istället...
Sen så ska jag o maja åka till brännland under påsken åxo å leka med carina å theo :-)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0