De blev inge restaurang idag :()

De blev inge stan å ut å äta middag idag, de blev uppskjutet av olika anledningar..
Känns både tråkigt & bra!
Tråkigt för då måste man laga nå eget att äta = drygt! Tror det blir pizza!
Bra för då blir de ett annant ställe , ett mycke bättre än dit vi skulle denna gången!

Middagen hanns inte me enligt planerna idag, gick ut me hundarna å träffade på grannen & hennes dotter
och vi pratade jättelänge å tillslut blev Maja jättegrinig & trött & hungrig å då hade vi inte ens börjat gå promenaden
så redan på väg in så höll hon på somna, å när jag då väl hade gjort klart middan så va hon trött å jätteledsen så då vare
bara å plocka upp henne ur matstolen å ner i sängen, hon somnade direkt!

Men hon lär ju inte sova nå länge nu, så då får hon middag då hon vaknar av att magen "kurrar" istället :-)
Dessa dryga mat-tider :S Suck!

Lilltjejen grannen har hade fått 1 tand & 1 som tittade fram :-P Såååå SÖTT!
Och hon hade inte varit nå grinig eller febrig eller bajsig eller nåt då hon fick sina båda, utan de hade inte märkts nån skillnad alls, så jag hoppas jag har lika tur med min maja då hennes tänder vill titta fram :-)
Hennes lilla plutt kunde åxo säga Mamma & Pappa & Titta! *Smälte direkt*
Hennes lillplutt va 9½ månad! :-)
Å lill pippi va helt överlycklig av å träffa henne, dom viftade me armarna å sträckte sej mot varann å pruttade me munnen m m :-P hahaha..







Klappa händerna gör ja när ja e glá !! :-) GULLIGULL-UNGEN MIIIIIN!!! <3


Kommentarer
Postat av: Nikolina

jag bråkade med pappa igår bara..

ååh söt baby, är det ditt barn? :D

2009-04-19 @ 19:22:12
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0