Bästa tiderna någonsin!

Gud va jag älskar dom nya sovtiderna! :-) Helt underbara!!
Hon trivs kanon me dom :-)
Idag somna hon lite före 10 & sov till lite över 11 sen somna hon vid 14.20 på hundpromenaden i vagen
å sov på uteplatsen till 15.30 *LOVELY*
Å nu kan hon sova utomhus i vagnen åxo, de har aldrig gått fram tills nu då hon har sittvagn!
Hon sover så himla bra i sittdelen nerfälld, liggvagnen sov hon max 10 minuter i, sen vakna hon!
Men den va så trång så hon fick knappt plats!

LYCKLIG E JAG !! !!

Killen som fixa låsen va här tidigare idag, en riktigt trevlig å pratglad karl!
Hundarna va jätteduktiga åxo, dom skällde inte ens då han kom å bankade på dörren å inte heller
då ja öppnade, som dom alltid annars gör!
Plutt tyckte såklart de va jättespännande att han va här, å flirtade in sig direkt :-P haha

Har spelat ett parti Back Gammon me Mattias, Jag VANN! hehe :-P
Nu ska jag packa nå låder medans mattias matar lillan, hon e ordentligt me hungrig nu då hon vaknar upp efter å ha sovit så länge! :-)

Ikväll ska jag dricka en eller två baccardi *Unna Mej*
Känns helt galet att de va över 1 år sen jag drack nå alko (förutom folkisen igår då)

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

gamm alkis som sitter hemma å smyg dricker :P ja är avis hahaha

2009-04-24 @ 17:54:05
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är rätt bra att kunna ibland faktiskt :) Jaha! Var det länge sen? Men du slutade efter ponny alltså? Jodå jag har ridit ponny också, häst har det vart i två-tre år nu :) Kram

2009-04-24 @ 19:06:59
Postat av: Anonym

Förra var från accordingtoniffe.blogg.se =)

2009-04-24 @ 19:07:22
Postat av: Johanna

ja men jag ammar ju fortfarande, jag spar mej till nästa lördag :D å jag hoppas du joinar mej. =) kram

2009-04-24 @ 20:36:42
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0