Babyvakt måste inhandlas fortare än kvickt!

Ush va jag har hostat hela natten inatt :-/ Riktigt jobbigt för både mej å lillan!
Båda vi vaknar ju av att jag hostar, å de retar i halsen på mej hela tiden :S
Så nå mycke sömn hare inte blivit!
Halv åtta vaknade jag av att min lilla lärka började kvittra :-) Helt lycklig va hon!

Så vi klev upp å gick ut på morgonprommis me hundarna :-)
"Som va jättenödiga"
Träffade på grannen åke å valpen tuva här utanför, så dom fick stå å leka en halvtimme typ, innan vi begav oss ut på prommis!
Småkyligt idag med, men jag hade klätt mej ordentligt eftersom jag inte känner mej riktigt kry!

Har kommit fram till att jag ska köpa en babyvakt & de är nu!!
Jag behöver verkligen de, så kan jag ju gå ner till tvättstugan om hon sover, då hör ja ju ifall hon vaknar!
Sen behöver jag den speciellt mycke då jag behöver ut med hundarna, ifall hon har somnat, så kan jag ta en kort pinkpromenad å höra ifall hon vaknar :-)
Sen när jag ska duscha/bada, går inte att göra de me öppen dörr, för då vaknar hon ju av att vattnet låter så mycke, å med en sån kan jag ju stänga in mej å höra ifall hon vaknar :-)
Så de blir mitt nästa inköp, före en ny mobil tyvärr :-/
Om jag inte hittar nån begagnad bra mobil ja kan köpa för en billig slant :-)
Älskar ju den jag har nu, å kanske borde köpa en likadan men fungerande, så kan lillan få behålla min som leksak :P
hehe..

Igår när jag låg å skulle sova kom jag på att idag ska vi ju ut å äta födelsedagsmiddag med mamma!!
Hade jag helt glömt bort å ja vet inte vilken tid som e bestämt heller :P
Skrev å fråga brorsan inatt om han minns, men ja får skriva till mamma nuidag å fråga iställe :-)
Ska bli kul å gå ut å äta, lillan älskar å va me på restaurang! *Bland de bästa hon vet faktiskt*

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja skulle oxå behöva en babyvakt, men synd att dom är sååå jävla dyra =/

2009-04-19 @ 10:15:05
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Jenny

vart i stan ska du flytta å när? Jag har en mobil här hemma du kan få ta? Men jag åker ju redan ikväll..kan du ta dej till mig? Kram

2009-04-19 @ 11:37:45
Postat av: annie.s

älskar att läsa din blogg =) ska du flytta ifrån killen eller? kramis

2009-04-19 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0