Åhhh!! Dessa Matrutiner :S :S :S *Suck*

Guud va de är svårt med matrutinerna!
Hur kan man inte vilja amma??!!
Hur kan man vilja ha de så här besvärligt från start? :O
Eller iof. flaskmatningen e ju inte så besvärligt, men tiderna!

Nu har min matning blivit kaos, hon somnar för tidigt på kvällarna, och vaknar för tidigt på morgonen så allt blir fel!
Håller på göra om hela matschemat, inget blir som de ska :S
Suck!
De bara snurrar matordningar/rätter/tider och hur jag ska göra allt till de bästa för henne!
För nu är hon inte alls lunch hungrig på rätt tid, vill inte äta då alls, å jaa hela allt blir bara såå fel!
Hon blir inte trött på förmiddagssovet heller, ush va jobbigt!
Ska ändra allt imorgon, senast imorgon, för idag blev de ohållbart :S

Annars så har jag sovit rätt så bra inatt, hon vaknade vid 04 å va väldans svårtsövd bara men annars vare bara stoppa in tutten :-)

Det är kallt ute idag åxo, tog vinteroverallen på lillan på morgonpromenaden, för BURR va de blåste å va kallt :(
Glömde ta vantar å halsduk själv så ja höll på å frysa ihjäl å ge upp promenaden innan dom hade bajsar, men jag höll ut! :-)

Känner mej inge kry idag, har hosta å är helt slö å frusen :-)
Så jag ska ha en riktigt innemyshelg med endast snabba promenader (inte vara ute så mycke i onödan) bara för att jag måste, gärna bara ta nå överdragsbyxor å ha en mysig pyjamas på mej under å duntoffler :-)
Å sen ska jag ha en äthelg :-)
För jag är hungrig å sugen , så ska jag svälta nästa vecka istället :-P hi hi..Inte riktigt men nästan :-P

Nu ska jag kolla våra bästa, sen luncha ihop med min lilla tjej!

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0